onsdag 5 september 2012

Nystart

Jag gör en nystart och hoppas att jag ska orka hålla igång längre än mina andra försök....

I vart fall var jag hos Ika i lördags och då gjorde jag några tags i bandana-teknik. En enkel teknik som verkligen ger utlopp för kreativiteten. (jag hade fuskprovat tekniken en gång innan jag drog igång och visade de andra tjejerna på träffen). Här är resultaten:



 
I den första tagen använde jag blå och röd Stazon och gul Memento som bakgrund, men jag tyckte inte att de blandade sig särskilt bra och därför använde jag enbart Memento i den andra bilden. Stämplingen är gjord med Stazon på båda. Sedan har jag använt gelpenna, 3D-lack, glitterlim och pearlmaker som highlighters. 

2 kommentarer:

  1. Roligt att du har dragit i gång bloggen :) Och Bandana tekniken såg väldigt rolig ut och enkel..med snyggt resultat.Så helgen ska jag prova det...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är superkul- har oxo testat den på några tags! Förresten lätt att det blir flera när man ändå är igång!

    SvaraRadera