fredag 14 september 2012

Distresslåda

ÄNTLIGEN har jag blivit klar med min altrade låda för mina distresser!
 
 
Jag kan nog säga att detta är mitt första försök att altra. Jag har använt akrylfärg, blandade svart och brunt och la på ett lager vitt. Eftersom distresserna är en Tim Holtz-produkt, fick ju pappret jag dekorerade med vara TH-papper. 
 
I lådan gjorde jag fack, där det får plats ca 10 stämpeldynor i vardera. Således kan jag få plats med 80 dynor, facken är snart fyllda (om sisådär 3 år) och då har jag inte sagt rakt ut hur många stämpeldynor jag har idag, och hur många jag tror att TH kommer ut med årligen. 
 
 
Kom på under resans gång att jag även får plats med mina alkhohol inks och refiller - än så länge.
 
 
Som sagt - always ready!
 
 


2 kommentarer:

  1. Så fiffigt med refillerna i lådan......ska jag tänka på vid min uppdatering av min låda!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var en slump att jag kom på det :)

      Radera